Friday, March 26, 2010

lukisan untuk cikgu......

actually post ni untuk semalam tp aku xsmpat nk post semalam..
busy ckit..
so bru arynie aku dpt post bnde ni...
smlm aku masuk kelas 2 Nilam..
time tuh kelas ganti cz cikgu yg ngaja kelas tuh xde...
so aku ngn 3 org guru pelatih yg len pon masuk la kelas tuh..
time tu kelas pendidikan seni visual...
so,utk aktiviti ary2 aku suh la wt lukisan...
murid2 leh pilih nk lukis potret cikgu yg ne 1..
cz dlm kels tuh de 4 org guru pelatih iaitu aku,atika,annirah dan ramizah..

xlme pastuh,lukisan dorg pon ciap laaaa...
well,19 drpd 31 org murid2 dlm kelas tuh lukis potret aku..kikikikiki
hahhah,pasan fames la aku kn...kuikuikuikui
pastuh,aku select randomly murid2 g kt dpn n bgtau sebab nape pilih cikgu tuh...
so,aku select randomly....

cikgu shasha-ok,beri tepukan pada kawan kamu yg berani tampil ke depan!
budak-(clapping....)
cikgu shasha-ok,kamu pilih cikgu cpe?
budak-cikgu shasha....
cikgu shasha-owh,,ok,nape kamu pilih cikgu shasha?
budak-hehehhehe,,sbb cikgu shasha pandai men bola sepak!!!
cikgu shasha-haaaaaa?????(haahhhahhhahhahaha...ciot je)ok,time kacih.....kikikiki

berbagai-bagai jawapan yg diberikan..
antaranye ialah yg tuh laaaa....
cgt best!!!!






















ni laaa lukisan salah sorg murid yg ckp aku pndai men bola tuh..!
die ciap lukis aku pkai bju bola g...hahahahahahahaha

2 comments:

bern shneider said...

salam..
cmner la bdk2 nh bleh imgne sha bleh men bola ekk...

Shasha Moktar said...

salam...hahhahh..no comment.mcm2 perangai...kikikiki