Monday, May 31, 2010

ceritera aku..
'life ain't easy as i taught it will be..
nice to enjoy,but painful to feel..'

begitulah mukadimah utk case pada hari ni yer..ngenggggggg=p
mmm,kehidupan adalah anugerah Tuhan yg patut disyukuri,
tp nape kdg2 ade awan mendung yang menyelubungi perjalanan yang sedia ada?
MUNGKIN ade hikmah di sebaliknye..
owh tidak!!bukan mungkin,tp MEMANG ade hikmah..

owh,,,,aku bahagia kini...
di samping rakan2 yang memahami dan menyayangi aku..
langit kdg2 mendung tp tidak sentiasa mendung,
sinar itu pasti ada,cuma perlu diteguhkn hati utk mencari.
ya,
perlu dicari dan terus mencari..
Tuhan itu maha mengetahui,
Dia tau yg terbaik utk kite..aku bersyukur dgn segalanya,

mendung yang ditinggalkan olehnya dahulu,,,
kini membuatkan aku semakin kuat dan berdiri teguh di sini..
terima kasih..

'kebahagiaan itu perlu dicari....
ruang dan peluang itu perlu dibuka..
satu hari nanti...'

(pheeeeewwwwiiitttt,cutenyeee!!hahah)

No comments: