Saturday, April 17, 2010

LOGIK DIRI....

berfikir dan berbicara mengikut logik akal...
perlukah aku menjadi itu dan ini?
bukankah menjadi diri sendiri lebih logik?
ya,,,mungkin ku perlu,mungkin juga tidak...
bisakah aku menjadi seperti Siti Laila a.k.a Stila yang mencintai Leto seperti yang disuarakn,
"ketidaksempurnaan itu kebahagiaan baginya.."?
bisakah aku menjadi Juliet yang sentiasa mencintai Romeo nya walau berapa lama sekali pun tanpa jemu?
bisakah aku menjadi Isabella Bella Swan yang sentiasa menanti Edward Cullen tanpa sesuatu yang pasti untuk dijadikan penyedap hati dan harapan untuk disandarkan?
bisakah aku menjadi Rose DeWitt Bukator yang menjaga kesucian kasih dan kemurnian cintanya terhadap Jack Dawson walaupun cintanya sudah berlalu pergi berzaman lamanya?
bisakah aku menjadi Syuhadah yang sanggup mengaburi matanya dengan setiap kelukaan yang Irham berikan demi kasih dan sayangnya pada seorang lelaki yang tidak pernah mengenal erti harga dan nilai?
aku.....
aku....
aku....
dan tetap aku..

2 comments:

bern shneider said...

tmbh sket..
ksimpulannya.. jd lah dr sendiri..
stiap org punyai watak dan pwatakn yg bbeza..
jgn kerana mmandg org len mampu buat kite pon nk buat jugk..
padahal semue tu lakonan semata2...
harus mjd dr sendri..

jacobs black terbaekkk..

Shasha Moktar said...

jacobs xde dlm list ok.